Stovykla „Pasimatuok profesiją – tinklalapių kūrėjas“

Stovykla „Pasimatuok profesiją – tinklalapių kūrėjas“

Stovykla „Pasimatuok profesiją – tinklalapių kūrėjas“ skirta 8–12 klasių moksleiviams norintiems savyje atrasti kūrėją, tuo pačiu atrandant Kauną per pasivaikščiojimus ir fotografavimą. Stovyklos metu lavinami moksleivių bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžiai, mokoma meninės raiškos, supažindinama su kompiuterinėmis programomis.

Stovyklos tikslas – įtraukti moksleivius į kūrybinę veiklą, kartu dalintis atradimais apie savo miestą virtualioje erdvėje, taip pat lavinti skaitmeninius gebėjimus, susipažinti ir išbandyti tinklalapių kūrimo technologijas, nuotraukų retušavimą, sukurti virtualią Kauno nuotraukų parodą. Per penkias dienas moksleiviai sukurs veikiančią svetainę, išmoks ją administruoti, kurti turinį – susipažins su interneto svetainių kūrimo profesija. Karantino atveju veiklos bus vykdomos nuotoliniu būdu (naudojant ZOOM susitikimams ir MOODLE mokymosi aplinką).

Norint dalyvauti stovykloje, reikia išsirinkti tinkamą datą ir užsiregistruoti:

PamainaData ir laikasRegistracija
I pamaina2021 m. birželio 28 – liepos 2 d., 9:00–17:00 val.REGISTRUOTIS
II pamaina2021 m. liepos 5 – liepos 9 d., 9:00–17:00 val.REGISTRUOTIS
III pamaina2021 m. liepos 12 – liepos 16 d., 9:00–17:00 val.REGISTRUOTIS

KAM SKIRTA STOVYKLA?
Stovykla skirta 8–12 klasių moksleiviams.

KIEK DIENŲ VYKS STOVYKLA?
Stovyklos 1 pamainos trukmė – 5 dienos.

KOKIOS YRA STOVYKLOS PAMAINOS IR LAIKAI?

  • I pamaina – 2021 m. birželio 28 – liepos 2 d., 9:00–17:00 val.
  • II pamaina – 2021 m. liepos 5 – liepos 9 d., 9:00–17:00 val.
  • III pamaina – 2021 m. liepos 12 – liepos 16 d., 9:00–17:00 val.

KAIP UŽSIREGISTRUOTI Į STOVYKLĄ?
Norint užsiregistruoti į stovyklą, reikia išsirinkti tinkamą pamainą ir spausti šalia esančią nuorodą REGISTRUOTIS.

KAIP SUŽINOTI, AR MOKSLEIVIS PATEKO Į STOVYKLĄ?
Su tėvais / globėjais, kurių vaikai pateko į stovyklą susisieksime el. paštu / telefonu.

AR GALIMA REGISTRUOTIS Į STOVYKLĄ, JEI INFORMUOJAMA, KAD LAISVŲ VIETŲ NELIKO?
Taip, registruotis galite. Jūs būsite įrašyti į rezervinį sąrašą ir Jus informuosime, kad laukiate eilėje. Pagrindiniame sąraše atsiradus laisvai vietai, bus kviečiami asmenys iš rezervinio sąrašo.

AR GALIMA PANAIKINTI REGISTRACIJĄ?
Registraciją galite atšaukti mus informavę el. paštu mokymai@itmc.lt ar telefonu 8 657 78587. Atkreipkite dėmesį, kad panaikinus registraciją, laisvą vietą užims rezerviniame sąraše esantys moksleiviai.

AR REGISTRUOJANTIS Į VEIKLAS SVARBU DEKLARUOTA GYVENAMOJI VIETA KAUNE?
Ne. Svarbu, kad vaikas būtų Kauno miesto savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklų moksleivis.

KAS YRA 3.2 / 6.2 TIKSLINĖ GRUPĖ?
3.2 / 6.2 tikslinė grupė – tai vaikai, esantys jautresnėje socialinėje situacijoje:

  • vaikai (6–18 metų amžiaus) iš socialinės rizikos šeimų;
  • vaikai, kuriems nustatyta minimali priežiūra;
  • vaikai, kuriems buvo nustatyta vidutinė priežiūra;
  • vaikai, kuriems nustatyta laikinoji ir (ar) nuolatinė globa;
  • vaikai iš šeimų, kurios gauna socialinę paramą pagal Lietuvos Respublikos socialinės paramos mokiniams įstatymą, daugiavaikių šeimų ir (arba) minimalias pajamas gaunančių šeimų vaikai (pagal Lietuvos Respublikos išmokų vaikams įstatymą);
  • vaikai, turintys specialiųjų ugdymosi poreikių, vaikai, turintys negalią (iki 21 metų);
  • vaikai, esantys sunkioje situacijoje, pagal ugdymo įstaigos vaiko gerovės komisijos rekomendaciją.

KIEK KAINUOJA STOVYKLA?
Stovyklos kaina 1 vaikui 5 dienoms – 20 Eur. Stovyklos kaina socialiai jautresnei grupei (3.2 / 6.2) – nemokama.

Klauskite, mielai atsakysime!
Tel. 8 657 78587 | El. p. mokymai@itmc.lt

Stovykla „Pasimatuok profesiją – tinklalapių kūrėjas“

Kviečiame 8–12 kl. moksleivius į vasaros dienos stovyklą „Pasimatuok profesiją – tinklalapių kūrėjas“. Stovykla skirta moksleiviams, norintiems savyje atrasti kūrėją, tuo pačiu atrandant Kauną per pasivaikščiojimus ir fotografavimą. Stovyklos metu lavinami moksleivių bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžiai, mokoma meninės raiškos, supažindinama su kompiuterinėmis programomis.

Stovyklos tikslas – įtraukti moksleivius į kūrybinę veiklą, kartu dalintis atradimais apie savo miestą virtualioje erdvėje, taip pat lavinti skaitmeninius gebėjimus, susipažinti ir išbandyti tinklalapių kūrimo technologijas, nuotraukų retušavimą, sukurti virtualią Kauno nuotraukų parodą. Per penkias dienas moksleiviai sukurs veikiančią svetainę, išmoks ją administruoti, kurti turinį – susipažins su interneto svetainių kūrimo profesija. Karantino atveju veiklos bus vykdomos nuotoliniu būdu (naudojant ZOOM susitikimams ir MOODLE mokymosi aplinką).

Norint dalyvauti stovykloje, reikia išsirinkti tinkamą datą ir užsiregistruoti:

PamainaData ir laikasRegistracija
I pamaina2021 m. birželio 28 – liepos 2 d., 9:00–17:00 val.REGISTRUOTIS
II pamaina2021 m. liepos 5 – liepos 9 d., 9:00–17:00 val.REGISTRUOTIS
III pamaina2021 m. liepos 12 – liepos 16 d., 9:00–17:00 val.REGISTRUOTIS

KAM SKIRTA STOVYKLA?
Stovykla skirta 8–12 klasių moksleiviams.

KIEK DIENŲ VYKS STOVYKLA?
Stovyklos 1 pamainos trukmė – 5 dienos.

KOKIOS YRA STOVYKLOS PAMAINOS IR LAIKAI?

  • I pamaina – 2021 m. birželio 28 – liepos 2 d., 9:00–17:00 val.
  • II pamaina – 2021 m. liepos 5 – liepos 9 d., 9:00–17:00 val.
  • III pamaina – 2021 m. liepos 12 – liepos 16 d., 9:00–17:00 val.

KAIP UŽSIREGISTRUOTI Į STOVYKLĄ?
Norint užsiregistruoti į stovyklą, reikia išsirinkti tinkamą pamainą ir spausti šalia esančią nuorodą REGISTRUOTIS.

KAIP SUŽINOTI, AR MOKSLEIVIS PATEKO Į STOVYKLĄ?
Su tėvais / globėjais, kurių vaikai pateko į stovyklą susisieksime el. paštu / telefonu.

AR GALIMA REGISTRUOTIS Į STOVYKLĄ, JEI INFORMUOJAMA, KAD LAISVŲ VIETŲ NELIKO?
Taip, registruotis galite. Jūs būsite įrašyti į rezervinį sąrašą ir Jus informuosime, kad laukiate eilėje. Pagrindiniame sąraše atsiradus laisvai vietai, bus kviečiami asmenys iš rezervinio sąrašo.

AR GALIMA PANAIKINTI REGISTRACIJĄ?
Registraciją galite atšaukti mus informavę el. paštu mokymai@itmc.lt ar telefonu 8 657 78587. Atkreipkite dėmesį, kad panaikinus registraciją, laisvą vietą užims rezerviniame sąraše esantys moksleiviai.

AR REGISTRUOJANTIS Į VEIKLAS SVARBU DEKLARUOTA GYVENAMOJI VIETA KAUNE?
Ne. Svarbu, kad vaikas būtų Kauno miesto savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklų moksleivis.

KAS YRA 3.2 / 6.2 TIKSLINĖ GRUPĖ?
3.2 / 6.2 tikslinė grupė – tai vaikai, esantys jautresnėje socialinėje situacijoje:

  • vaikai (6–18 metų amžiaus) iš socialinės rizikos šeimų;
  • vaikai, kuriems nustatyta minimali priežiūra;
  • vaikai, kuriems buvo nustatyta vidutinė priežiūra;
  • vaikai, kuriems nustatyta laikinoji ir (ar) nuolatinė globa;
  • vaikai iš šeimų, kurios gauna socialinę paramą pagal Lietuvos Respublikos socialinės paramos mokiniams įstatymą, daugiavaikių šeimų ir (arba) minimalias pajamas gaunančių šeimų vaikai (pagal Lietuvos Respublikos išmokų vaikams įstatymą);
  • vaikai, turintys specialiųjų ugdymosi poreikių, vaikai, turintys negalią (iki 21 metų);
  • vaikai, esantys sunkioje situacijoje, pagal ugdymo įstaigos vaiko gerovės komisijos rekomendaciją.

KIEK KAINUOJA STOVYKLA?
Stovyklos kaina 1 vaikui 5 dienoms – 20 Eur. Stovyklos kaina socialiai jautresnei grupei (3.2 / 6.2) – nemokama.

Klauskite, mielai atsakysime!
Tel. 8 657 78587 | El. p. mokymai@itmc.lt

Adobe Illustrator – vektorinės grafikos kūrimas (Basic)
×
Adobe InDesign elektroninei leidybai
×
Svetainių kūrimas su WordPress
×
Maketavimas ir grafinis dizainas (Basic) (šeštadieniais)
×
Maketavimas ir grafinis dizainas (Basic) (ketvirtadieniais)
×
Mažasis grafikos dizaineris
No Fields Found.
×
Jaunasis grafikos dizaineris I
No Fields Found.
×
Jaunasis grafikos dizaineris II
No Fields Found.
×
Pas mus ne tik Photoshop'as!
×
Išmok optimizuoti pats. SEO
×
Darbo kompiuteriu pagrindai
×
MS PowerPoint praktiškai
×
MS Excel pradedantiesiems
×
Adobe Photoshop – taškinės grafikos kūrimas (Basic)
×
CorelDRAW – vektorinės grafikos kūrimas
×
Viešasis kalbėjimas: kaip prisistatyti
×
Adobe Photoshop – taškinės grafikos kūrimas (Advanced)
×
MS Word: profesionalus tekstų tvarkymas
×
MS Excel pažengusiesiems
×
Adobe Premiere Pro – vaizdo įrašų redagavimas
×
4 žingsniai asmeninio tobulėjimo link
×
Ar galiu kasdien turėti +2 valandas?
×
Adobe Lightroom – skaitmeninės fotografijos redagavimas ir tvarkymas
×
Adobe Animate – interaktyvios animacijos kūrimas
×
Savęs ir kitų žmonių įtakojimas bei valdymas
×
Konfliktų valdymas
×
Tarpasmeninė komunikacija socialinėje aplinkoje
×
Adobe InDesign – maketavimas ir puslapių dizainas (Basic)
×
Adobe Illustrator – vektorinės grafikos kūrimas (Advanced)
×
Adobe After Effects – vaizdo ir specialiųjų efektų kūrimas
×
Melo teorija
×
Adobe Illustrator – vektorinės grafikos kūrimas (Basic) (trečiadieniais)
×
15 MS Excel gudrybių
×
Nuo logotipo idėjos iki įgyvendinimo su Adobe Illustrator
×
SOLIDWORKS
×
Šventinė fotografija
×
Emocijos. Kaip gerinti bendravimą su aplinkiniais?
×
Maketavimas ir grafinis dizainas (Basic) (sekmadieniais)
×
Maketavimas ir grafinis dizainas (Basic) (darbo dienomis) (nuotolinis)
×
5 klaidos, kurias daro net ir įgudę prezentacijų kūrėjai
×
CorelDRAW: logotipas ir reklaminė skrajutė (nuotolinis)
×
MS Word: profesionalus tekstų tvarkymas (nuotolinis)
×
Paveikus, tvarkingas, suprantamas tekstas. Misija (ne)įmanoma?
×
10 MS Excel gudrybių (nuotolinis)
×
CorelDRAW: vizitinė kortelė (nuotolinis)
×
Adobe Photoshop – taškinės grafikos kūrimas (Basic) (nuotolinis)
×
MS Word: masiniai laiškai (Mailings)
×
SEO tendencijos 2021 m. (nuotolinis)
×
MS PowerPoint: 5 prezentacijų kūrimo klaidos (nuotolinis)
×
Kaip atsiranda konfliktai ir kaip jų išvengti (nuotolinis)
×
Kas svarbu retušuojant portretą? (nuotolinis)
×
Adobe InDesign – maketavimas ir puslapių dizainas (Basic) (nuotolinis)
×
MS PowerPoint praktiškai (nuotolinis)
×
Kaip nepasiklysti kabučių, brūkšnių ir kitų ženklų džiunglėse (nuotolinis)
×
Duomenų valdymas panaudojant VLOOKUP ir DATA VALIDATION funkcijas MS Excel aplinkoje (nuotolinis)
×
MS Excel pažengusiesiems: sužinok dar daugiau Excel galimybių (nuotolinis)
×
CorelDRAW – vektorinės grafikos kūrimas (nuotolinis)
×
Adobe Illustrator – vektorinės grafikos kūrimas (Basic) (nuotolinis)
×
Svetainių kūrimas su WordPress (nuotolinis)
×
Veiklos analitika su Microsoft Excel Power Pivot ir Power BI
×
Kaip efektyviai naudoti MS Office programas?
×
Maketavimas ir grafinis dizainas (Advanced)
×
Adobe InDesign – maketavimas ir puslapių dizainas (Advanced)
×
MS Excel: Visual Basic ir makroprogramavimas
×
MS Excel pažengusiesiems (nuotolinis)
×
MS Excel pradedantiesiems (nuotolinis)
×
MS Outlook kalendoriaus naudojimo pagrindai (nuotolinis)
×
Efektyvios komunikacijos el. laiškais taisyklės (darbas su MS Outlook) (nuotolinis)
×
Darbo planavimas ir organizavimas su MS Outlook (nuotolinis)
×
Kad rašyba nepakištų kojos: sudėtingi lietuvių kalbos rašybos atvejai (nuotolinis)
×
MS Excel Pivot Table (suvestinės lentelės) (nuotolinis)
×
Pažink savo balsą (nuotolinis)
×
Šiuolaikinis vadovas: koks jis? (nuotolinis)
×
ZOOM‘e apie ZOOM‘ą (nuotolinis)
×
Nuo kasdienės iki šventinės fotografijos: meistro patarimai (nuotolinis)
×
Kad rašyba nepakištų kojos: sudėtingi lietuvių kalbos rašybos atvejai (nuotolinis)
×
Kaip atpažinti taisyklingus ir netaisyklingus žodžius, kaip suprasti žodžių reikšmes? (nuotolinis)
×
ZOOM‘e apie ZOOM‘ą. II dalis (nuotolinis)
×
Manipuliacijos. Kaip apsisaugoti nuo aplinkinių „geranoriškumo“? (nuotolinis)
×
Kaip kūrybiškai naudoti maskavimą Adobe Photoshop programoje? (nuotolinis)
×
Kodėl verta didinti interneto svetainės saugumą ir kaip tai padaryti? (nuotolinis)
×
Maketavimas ir grafinis dizainas (Advanced) (nuotolinis)
×
Neatidaryti el. laiško negalima pasitikėti (nuotolinis)
×
Laikas pradėti MS Excel naudoti ir Jums! (nuotolinis)
×
Susimauk su malonumu – tapk emociškai tvirtesnis (nuotolinis)
×
MS Outlook: masiniai laiškai (Mail Merge) (nuotolinis)
×
Pateiktys: greitai, patraukliai ir sėkmingai (nuotolinis)
×
Praktiniai patarimai įgyvendinant logotipus su Adobe Illustrator (nuotolinis)
×
Asmens duomenų apsaugos pagrindai (nuotolinis)
×
Intelektinės nuosavybės objektų apsaugos pagrindai (nuotolinis)
×
Kaip efektyviai naudoti MS Office programas? (nuotolinis)
×
7 gero leidinio taisyklės (nuotolinis)
×
Ką gali kablelis: svarbiausios lietuvių kalbos skyrybos taisyklės (nuotolinis)
×
Naujas darbas – misija įmanoma (nuotolinis)
×
Adobe Illustrator vs CorelDRAW (nuotolinis)
×
Konfliktų valdymas (nuotolinis)
×
Pagrindinių BDAR dokumentų rengimo praktiniai mokymai (nuotolinis)
×
Užkurk vėją galvoje: kūrybiškumas visiems (nuotolinis)
×
Darbas su kompiuterine notografijos programa Finale (nuotolinis)
×
Adobe Illustrator – vektorinės grafikos kūrimas (Advanced) (nuotolinis)
×
Kaip sumaketuoti el. knygą su Adobe InDesign programa? (nuotolinis)
×
Darbo paieška – taip pat darbas (nuotolinis)
×
Šriftas ir tipografija: pagrindinės sąvokos ir principai (nuotolinis)
×
Sutarčių teisės pagrindai ir praktiniai aspektai (nuotolinis)
×
Įmonės vadovo civilinė atsakomybė (nuotolinis)
×
Darbo sutarties pasibaigimo pagrindai (nuotolinis)
×
Skolų valdymas ir išieškojimas (nuotolinis)
×
Kaip MS Word sukurti vieningo stiliaus dokumentus (nuotolinis)
×
MS PowerPoint: kaip sukurti individualų skaidrių šabloną (nuotolinis)
×
Techninis SEO auditas (nuotolinis)
×
Kaip Adobe Photoshop sukurti animuotą GIF'ą (nuotolinis)
×
Adobe Photoshop – taškinės grafikos kūrimas (Advanced) (nuotolinis)
×
Melo teorija (nuotolinis)
×
Pas mus ne tik Photoshop’as! (nuotolinis)
×
Nuo logotipo idėjos iki įgyvendinimo su Adobe Illustrator (nuotolinis)
×